2013年12月14日星期六

無法不想你



校長嘅歌我由細聽到大,最愛係呢隻"無法不想你",真係聽咗幾十年都仲咁有感覺,

至從84年聽過校長演唱會之後,都冇再聽過,明天又可以從溫細個時嘅感覺,好祈待。


今日聽咗成日,溫定書,唔知明天會唔會唱呢隻歌呢?




詞 : 譚詠麟
同你分手早已數年
時間亦沒法復還
但我忘不了 實在忘不了
心中滿是你的影
還記得那天彼此相對
松樹下互訴情思
此景永遠在 我心裡湧現
令我無法不想你
陶醉於夢境詩般畫裏
流連在海邊相偎倚
說要同生死 一生同甘苦
豈想到甜夢會醒
誰叫我的心始終想你
情人何日再重返
心中永記住那依稀往事
跟那離去的誓盟

沒有留言:

發佈留言