2013年9月2日星期一

水果蛋白餅

自從食過Mrs. Bear整嘅蛋白餅後,一直都想整,

咁啱同個仔講開,原來佢都好鍾意食,

仲成日買嚟食,不過外面嘅太甜,

自己整就剛剛好,當我有啲千年蛋白嘅時候,就最啱整喇。


 

蛋白打到起勾就得




 今次整長方型

個忌廉餡自己調,冇加糖,剛剛食出生果味道,
 




實在太好味,又太易做,以後有蛋白多一定會再做。



8"蛋白餅 - 食譜來自Mrs. Bear

蛋白150g, 糖霜110g, 黃糖45g, 1茶匙白醋或檸檬汁, 半湯匙粟粉

糖霜, 黃糖及粟米粉拌勻, 另一大碗打起蛋白, 分幾次加入糖, 最後加入檸檬汁打至起勾即可。
 
入盆, 做圓型也可,用140度焗一小時, 完成後打開焗爐至凍才取出。


忌廉餡 : 淡忌廉1杯打起加入半杯酸忌廉拌勻

放上忌廉餡加生果即成 

16 則留言:

  1. 哈哈,希望係到有排唔駛走啦! 想請問下,因為我真係好怕甜,蛋白同糖接近一比一,可唔可減糖,會唔會整唔到型呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你先試呢個做一半份量, 我自覺唔甜, 因為忌廉個PART冇糖架, 加埋水果一啲都唔甜, 個餅你減糖怕唔脆.

      刪除
  2. 好開心,妳揾到新屋啦
    非常喜歡睇妳的blog,圖文並茂,還推介朋友睇
    永遠友持妳(y)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. moon, 我都好白痴架, 唔識整, 好唔掂, 要add番你先.

      刪除
  4. 你個blog係我第一個bookmark既新blog,好開心以後可以繼續睇,我響你度學到唔少野呀.好似你話用塊百潔布黎省檸檬,塊布我都有但我唔知可以咁用,我以為會連啲檸檬青都省走埋,我平時只會用洗蔬果既清潔劑浸,下次我會試你個方法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度都係暫時放住先, 最想要番以前Yahoo啲blog.

      刪除
  5. 再做隣居啦~ 打個招呼先~~ :)

    回覆刪除
  6. 想問下呢個餅如果預先一晚整好第二日食, 會唔會比啲cream搞到淋晒唔脆? 因為想試整黎送比人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以晚上先焗餅, 包好佢, 唔洗放入雪柜, 打好個cream, 第2日先組合上cream及生果, 應該會脆啲, 上次我食剩咗, 第2日食都ok, 因為係外脆內軟.

      刪除