2014年2月8日星期六

分奘

約咗好奈好奈嘅朱古力日,今日終於到了,一早就上路,

去到立即做咗幾盆倒模朱古力後,就放飯,

食飽就跑回生產線開工,再做多一個榛子4兄弟,

今次乜都要快,5姐妹分4兄弟,快手快腳完成。

我地一知道要玩朱古力之後,不斷sale主人家敗物,

佢一落答,我地就定哂啲質送去佢屋企,

男主人獨力抬3袋25k嘅粉回家,再加上送果3k,

仲想即刻車比我地,但係唔得架,要分痳,真係比班女人激死,

乜都定一餐,今日分咗朱古力盒,

朱古力

密實袋


3款麵粉,特高粉


CDC法包粉


同埋昭和高粉


生產線女工一共分了75k,好多袋粉。


睇下幾犀利


其實仲有手信,又有人忘記攞鵝油,又有人收小錢,

主人家話下次去玩時再攞番,又多一個籍口去多次,

仲有鴨腿、油番茄下次要定,真係非常多謝主人家兩公婆,

出地方之餘仲要出力,真的感激感激,祈待下次聚會快來。

4 則留言:

  1. sally, 好喜歡你的blog, 看到你們買鵝油真的好興奮, 我都找了很久都不知道在哪裡買? 可以告訴我在那裡買嗎?鴨腿也請告知在那裡買, 謝謝!

    回覆刪除
  2. 真係唔該晒! kingkong1398@yahoo.com.hk

    回覆刪除