2013年11月7日星期四

麴飯酵液

KB介紹了佐原文枝的麹和米飯酵母,只需要花兩天時間去培養

不用餵粉,那最適合我的貪新鮮及懶人本色,當然要立即去買米麴快試做, 聽講它強而有力,

昨晚做了一小樽,其實不適宜做太大樽的,每次用剩10ml左右是最好的,

70ml一樽份量 :

材料 ~ 依次序放 : 

酵母液1茶匙

白飯 50g

米麴 15g

糖1茶匙

凍開水~70g(蓋過材料)

拌勻, 室溫放2日 (48小時)



昨晚做好的,比較希身


今早,第二天,飯同米麴浮起,有氣泡, 微甜的汽水味,

我再搖勻及開一下蓋,今晚或是早可以即搓包,

不要放太久才做包, 再放會變得酸, 包也會帶酸,

最好做包前一天才起酵液。


做包每次只用粉量的30%,即使230g粉量,也是用75g酵液也夠,

這一小樽正是太約75g,隔起米飯後,有剩餘的幾g酵液,

不用洗樽,可再加入飯、5g米麴及水續培養,

每次做包前的一天,續培養酵液,就可立即做包,實在太方便了。

9 則留言:

  1. Sally,
    酵母液1茶匙 是任何水果困酵母原液都可以?
    米麴 15g 就是你們平時在"cc叔婆" 買雪藏那種嗎?
    請指敎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 酵母液1茶匙 是任何水果困酵母原液都可以, 米麴 15g 就是平時在"cc叔婆" 買雪藏那種

      刪除
  2. Sally 你好, 想問材料中"白飯"是否已煮熟的米飯? 另續養部份加入"飯"、"米" 即係已煮熟的白飯+未煮熟的米?

    回覆刪除
    回覆
    1. 白飯"是已煮熟的米飯 ,續養部份加入"飯"即係已煮熟的白飯, 我打多咗米, sorry

      刪除
  3. 唔該晒~ 等我試完個米麴酵再試呢個麴飯酵先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀, 不過米麴經常買唔到, 一見到有就好買定2包.

      刪除
  4. 請問酵母液1茶匙唔落得唔得呢?因為我得檸檬酵液。。又怕檸檬唔好・・・

    回覆刪除
    回覆
    1. 有就落, 加咗快好多及穩定啲,冇就當新做第一樽咁, 檸檬唔好落喇.

      刪除