2013年10月17日星期四

小旋風卷

近呢幾日在FB見到啲得意食物,就係用啫哩粉同棉花糖整成嘅小旋風卷,

我一見到咁得意又即刻要玩,睇完條片就去咗CC叔婆買盒Jell O,

以為用番完裝正版會好啲,但係徐咗貴之外,係冇分別嘅,

就睇下點整啦!

 





一盒啫哩粉只用80g,我呢盒係大嘅,可以分2次用。

一個大約6" x 9"嘅玻璃盆,掃油先。

 

棉花糖唔理佢大粒定係細粒,用大約50g就夠,我怕太甜。


魚膠就用4g左右


熱水160g,先溶咗啲啫哩粉同魚膠。


再加入棉花糖,我用大粒嘅8粒,所以要切細粒啲易溶。


叮完一分鐘攪勻

 

倒入掃咗油嘅盆內,靜止5分鐘。


5分鐘後你會見到佢分咗2層,咁就要雪入雪柜1小時,之後就可以卷喇。


卷好用牙線分割,不過我今次都係用刀,所以分得唔靚。

 

大家睇下條片就明哂,佢冇落魚膠,不過用小小會好卷啲。

4 則留言:

  1. 我都在facebook見到有人整呀
    其實啲味夾唔夾架?

    回覆刪除
  2. 其實j-o係多市好平咋,平過其他牌子,同我地食開屈記好似啲味冇咁假 :)

    回覆刪除