2013年10月25日星期五

減肥防癌醋

前睇過翁靜晶親手做的防癌醋文章,都沒有大反應,

但昨日KB post出檸檬醋可以減肥,即刻快手去入貨,
今早就好做,等2星期就可以試驗,唔知可唔可以溶咗我啲肥膏呢?


好簡單,檸檬3個切片,唔要頭尾,加300g冰糖,

一層檸檬一層糖,最後加入白醋蓋過頂即可,

樽當然要消毒及沒有水,蓋上2星期,每日飲用20ml,

如果太酸可加小小水飲用。





柠檬醋减肥很有效,一个月可以减大约6公斤 。食醋中所含的氨基酸,

不仅可消耗人体内的脂肪,而且能使糖、蛋白质等新陈代谢顺利进行。
每日用15毫升一2O毫升柠檬醋兑水饮用,在1个月内就可以减轻体重3公斤左右。

我就係比以上的文章吸引住,要立即試下係咪咁勁。

11 則留言:

  1. 真唔真????一个月可以减大约6公斤 @@
    與我浸酵素類似, 只是多加了醋 ﹏

    回覆刪除
  2. 呢個好吸引,等我聽朝買材料照跟,睇吓得唔得先。

    回覆刪除
  3. 材料簡單易整要試我都希望減吓d脂肪

    回覆刪除
  4. 3公斤! 實在太吸引了. 屋企有檸檬有冰糖, 明天要去買白醋先.

    回覆刪除
  5. 請問你飲完後有冇減磅? 味道如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇輕到, 啲白醋太拿喉, 唔好飲, 反而我做咗另一樽, 用靚日本醋, 就好好飲.

      刪除
  6. 日本醋係咪做壽司個種?

    回覆刪除